A játék első verziója elkészült, azonban a fejlesztésnek nincs vége! Néhány dolgot még tanulok (pl. optimalizálás, jelenleg minden elég nagy felbontásban van renderelve, illetve a kódban is lehetnek feleslegesen nagy erőforrást használó részek), és mindig jönnek új ötletek.
Amiket mindenképp szeretnék javítani, fejleszteni:
- UI átgondolása.
- Többféle aszteroida modell.
- A harmadik pályára újfajta ellenfelek, esetleg új kihívás, pl. pajzsgenerátorok elpusztítása, és csak utána lehet menni drónra vadászni.
- A player ship modellje: ez egy régi-régi modell textúrázott verziója, előbb-utóbb lecserélném egy szebbre.
- Szebb robbanások.
- Győzelmi képernyő.
- Optimalizálás... :)
További ötletek:
- Több pálya és kihívás.
- Állítható nehézség.
- Pontozás, ranglista.
- Hajók sérülései.
- Fejlesztési opciók, új fegyverek, stb.
- Másik player ship: a játék első verzióban két űrhajó volt, egy erősebb, de lassabb (ez maradt), és egy fürge, de törékeny, ami idő hiányában a végén nem került bele.
Minden tanácsot, ötletet, kritikát, tapasztalatot szívesen veszek. :)