A játék hobbi-projekt jellegéből adódóan elsősorban ingyenesen felhasználható szoftverekkel készült, amelyeknél ilyen nem állt rendelkezésre, ott demó verziókat használtam. Valamennyi felhasznált kép (a háttérképek), textúra, hanghatás szabadon beszerezhető forrásból származik (pl. Substance Share, NASA honlap, textures.com).
A program az alábbiak szerint épül fel:
- A Unity ingyenes verziója adta a motort, ebben készültek el a pályák, animációk, a UI.
- C#-hoz Visual Studio-t használtam.
- Az űrhajó modelleket Blender-ben alkottam meg, ott is UV-ztem.
- Az "organikusabb" modellek (pl. aszteroidák) készültek ZBrush-ban, high és low poly verzióban. A retopo után Blender-ben csináltam meg az UV-ket ezekhez is.
- A textúrázás Substance Painter-ben történt, innen exportáltam Blender-be...
- ...ahol a renderelés Cycle-lel ment.
- A zenék a jó öreg ACID Music Maker-rel készültek.
A "Forlorn Hope" anyahajó Blender-ben, textúrázva:
Az aktuális főellenség ("Ancient Mining Drone") Blender-ben: