Mi van belül?
2020. február 17. írta: Turian111

Mi van belül?

A játék hobbi-projekt jellegéből adódóan elsősorban ingyenesen felhasználható szoftverekkel készült, amelyeknél ilyen nem állt rendelkezésre, ott demó verziókat használtam. Valamennyi felhasznált kép (a háttérképek), textúra, hanghatás szabadon beszerezhető forrásból származik (pl. Substance Share, NASA honlap, textures.com).

A program az alábbiak szerint épül fel:

  • A Unity ingyenes verziója adta a motort, ebben készültek el a pályák, animációk, a UI.
  • C#-hoz Visual Studio-t használtam.
  • Az űrhajó modelleket Blender-ben alkottam meg, ott is UV-ztem.
  • Az "organikusabb" modellek (pl. aszteroidák) készültek ZBrush-ban, high és low poly verzióban. A retopo után Blender-ben csináltam meg az UV-ket ezekhez is.
  • A textúrázás Substance Painter-ben történt, innen exportáltam Blender-be...
  • ...ahol a renderelés Cycle-lel ment.
  • A zenék a jó öreg ACID Music Maker-rel készültek.

 

A "Forlorn Hope" anyahajó Blender-ben, textúrázva:

carrier_1280_720_01.jpg

Az aktuális főellenség ("Ancient Mining Drone") Blender-ben:

drone_1280_720_01.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://forsakennebula.blog.hu/api/trackback/id/tr5515469216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása